XIII PÓŁMARATON ZIEMI PUCKIEJ ORAZ BIEG MALUCHA
30.07.2022
9:30 BIEG MALUCHA – SZCZEGÓŁY W REGULAMINIE
Termin i trasa biegu: 30.07.2022 (sobota),
START – godzina 10:00 Stadion Miejski w Pucku, META – w Pucku na stadionie w godzinach 11:00 – 13:00. Trasa biegu (21,097 m): PUCK – BŁĄDZIKOWO – ŻELISTRZEWO – OSŁONINO – RZUCEWO – BŁĄDZIKOWO – PUCK. Po wybiegnięciu ze stadionu biegacze mają do pokonania trasę wiodącą ulicami Aleja Lipowa, 1 Maja, Plac Wolności, Sambora, Męczenników Piaśnicy, Nowy Świat, a następnie w prawo Aleją Lipową w kierunku Błądzikowa. Trasa posiada atest PZLA. Nawierzchnia asfaltowa za wyjątkiem: od 4,5 km do 5,2 km płyty jumbo, od 6,5 km do 7,5 km, nawierzchnia szutrowa, od 13 km do 16,5 km nawierzchnia szutrowa.
Biuro zawodów: Czynne w dniu 29.07.2022 (piątek) od godz. 15:00 do 20:00 oraz w dniu startu 30.07.2022 (sobota) w godz. 7:00 – 9:30 w Miejskim Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji (budynek przy stadionie), ul. Lipowa 3c 84-100 Puck. Tel: 607 373 901 lub 609 005 204, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona internetowa organizatora: www.moksir.puck.pl.
ZAPISY POD ADRESEM: https://elektronicznezapisy.pl/event/7103/strona.html
Organizatorzy: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pucku przy współpracy z Urzędem Miasta Puck, Urzędem Gminy Puck, Starostwem Powiatowym w Pucku, Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, Ośrodkiem Kultury Sportu i Turystyki w Gminie Puck, The North Event – organizacja imprez.
Serdecznie zapraszamy!